STRATEGIE – “CUSTOMER INTIMACY”

Een nieuw ontwikkelings- of productieproject in de farma opstarten, is als het besturen van een containerschip over de oceaan. We verlaten de haven als partners voor een lange reis, niet wetend welke problemen of gevaren we zullen tegenkomen, maar altijd gefocust op onze eindbestemming. Tijdens de reis kan het schip van richting veranderen – maar het kan niet worden gestopt. En hoe beter de bemanning op elkaar is afgestemd, hoe beter problemen kunnen worden vermeden of opgelost en des te sneller onze bestemming kan worden bereikt.

Wij geloven in het opbouwen van klantenloyaliteit op lange termijn, als een levenslange waarde voor het bedrijf, niet de waarde van een enkele transactie. We zoeken naar synergie door middel van partnerschap, relaties gericht op win-win op lange termijn. Door ‘customer intimacy’ als strategisch model te hebben, combineren we gedetailleerde klantenkennis met operationele flexibiliteit, zodat we met onze specialistische kennis en ervaring snel kunnen reageren op bijna elke vraag of behoefte.

Deze strategie creĆ«ert een vicieuze cirkel: hoe beter we onze klant kennen met zijn doelstellingen en moeilijkheden, hoe beter we in staat zijn om een optimale oplossing te bieden. Hoe beter ons product of onze service is aangepast, hoe gelukkiger onze partner zal zijn en hoe sterker de “intimiteit”. Dit betekent meer dan alleen streven naar klanttevredenheid. Het gaat verder dan dat en vereist dat engagement op elk niveau van de organisatie aanwezig is.